Lancôme Hypnôse volume-à-porter

IMG_0170

Inner beauty is great, but a little mascare never hurts… Deze quote zegt het al, iedere beautyliefhebster heeft mascara in haar make-up kast. Onze eerste review is dan ook eentje over mascara. 
Persoonlijk verander ik graag van mascara, op zoek naar mijn holy grail. De mascara van Lancôme belooft scheiding, meer volume en langere wimpers.  Zelf heb ik al lange wimpers, dus dit kan ik niet goed testen. Ik hou van mascara’s die eenvoudig zijn om aan te brengen, niet klonteren en vooral niet irriteren.

Ik vind de mascara er mooi uit zien, groot en stevig. Het ligt goed in de hand. Nadeel van deze glanzende huls is dat vingerafdrukken meteen zichtbaar zijn. Het borsteltje heeft fijne en korte haartjes. Dit type borstels is ideaal om de wimpers goed te kunnen separeren.

Het aanbrengen van de mascara gaat vlot. Het borsteltje is ideaal van grootte zodat ik bij alle wimpers kan. Na één keer ‘borstelen’ zie ik ook meteen het verschil, mijn wimpers zijn mooi zwart van begin tot einde. De mascara droogt snel, waardoor je geen irritante vlekken krijgt op je bovenste ooglid.

En het belangrijkste, het resultaat!

Zoals je kan zien is er niet veel verschil in lengte te merken, maar misschien merkt iemand met kortere wimpers wél verschil. Mijn wimpers zijn mooi gekruld (zonder wimperkruller) en hebben iets meer volume.
Over het algemeen ben ik tevreden, het resultaat ziet er natuurlijk uit, niet overdreven veel volume, geen klonters en mijn wimpers zijn mooi gescheiden. Ik ben vooral zeer blij dat de mascara snel droogt, het is me al verschillende keren overkomen dat ik de perfecte ooglook had gemaakt en die dan heb verpest door natte mascara…
Het enige nadeel vind ik de prijs, 29.90 vind ik nogal veel voor een beautyproduct die je na 6 maand in de vuilbak moet gooien omdat het begint te irriteren.

De Lancôme Hypnôse volume-a-porter mascara kost €29.90 en is onder andere verkrijgbaar in ICI Paris XL.

2 gedachtes over “Lancôme Hypnôse volume-à-porter

  1. Pingback: Lancôme Ombre Hypnôse Stylo | REVIEW | the beauty letters

  2. Pingback: FOTD | nieuwe producten | the beauty letters

Geef een reactie

