Herfst Make-Up Catrice | Haul

De dikke truien en de sjaals liggen weer klaar in de kleerkast, tijd dus om ook je make-up helemaal herfstproof te maken. Meestal begint dit voor mij bij nieuwe lippenstift en nagellak. En dat hoeft allemaal niet duur te zijn natuurlijk. Deze items kocht ik onlangs in het kruidvat.

Catrice kwam deze herfst uit met een nieuwe limited collection: FALLosophy. Ik kocht een lippenstift van deze lijn.  Daarnaast vond ik ook nog een donkere lippenstift en  twee nieuwe nagellakjes uit de permanente lijn.

links: C02 Rustic Rose, rechts: 340 Berry Bradshaw

Berry Bradshaw (leuke naam toch? Denk Sex and the City) is een mauve lippenstift uit de Ultimate Colour lijn van Catrice. De overheersende kleur warm paars maar het heeft een bruinrode ondertoon. Een echt herfstkleurtje dus. De kwaliteit van Catrice lippenstiften vind ik altijd zeer goed. Het is een zachte, dekkende en hydtraterende textuur maar na een paar uur moet je het wel bijwerken.

De tweede lippenstift die ik kocht, Rustic Rose, komt uit de herfstcollectie FALLosophy.  De verpakking is iets kleiner dan we normaal gewend zijn van de lippenstiften van Catrice. Wat ik tof vind is dat deze lippenstift magnetisch dichtgaat en dit voelt altijd wel wat luxueuzer aan. Rustic Rose is een zeer zachte, glanzende  donkerroze kleur. Deze lippenstift is wel niet volledig dekkend. Dit is wel mijn favoriet uit de twee kleurtjes die ik heb gekocht omdat deze beter past bij mijn bleke huid. Welke is jouw favoriet?

De eerste nagellak die ik kocht is Red goes Nuts. Dit is een donkerrode nagellak met een paarse ondertoon.  De nagellak bleef maar liefst vijf dagen op mijn nagels zonder te gaan chippen.

Sweet Macaron Sin, de naam doet mij honger krijgen. Deze donkerrozige nude kleur is ideaal voor als je een neutraal kleurtje op je nagels wilt tijdens de herfst. Ook deze nagellak brengt makkelijk aan en blijft lang zitten.

Catrice Ultimate Colour in 340 Berry Bradshaw: € 3,99

Catrice FALLosophy in C02 Rustic Rose: € 4,59

Catrice Ultimate Nail Lacquer in 100 Red goes Nuts: € 2,99

Catrice Ultimate Nail Lacquer in 99 Sweet Macaron Sin: € 2,99

Alles te verkrijgen bij Kruidvat

Een gedachte over “Herfst Make-Up Catrice | Haul

  1. Pingback: 6 lippenstiften voor tijdens de winter | the beauty letters

Geef een reactie

