Oktober Favorieten

Het is november, tijd voor de oktober favorieten, deze keer is het de beurt aan mezelf, Celine ;) Mijn favorieten van deze maand bestaan uit zowel budget als high-end producten. 

Katy Perry Killer Queen parfum

Killer Queen is de derde geur van Katy Perry, vernoemd naar het lied van Queen.  Ikzelf vind het zeer moeilijk om geuren te herkennen, daarom heb ik beroep gedaan op de experts op het wereld wijde web ;).
Volgens deze experts zijn de topnoten wilde bessen, pruim en bergamot. De belangrijkste noten van de geur zijn fluweelachtige rode bloemen (Celosia), jasmijn en regenboog plumeria. De basisnoten bestaan uit kasjmier, patchoeli en vloeibare praline.

Ik beschrijf Killer Queen als een lekkere herfstgeur die lang blijft zitten. De geur is ook nog eens budgetproof! Een flesje van 30ml kost 20à25 euro en is o.a. te verkrijgen in het Kruidvat.

Catrice – Defining Blush 080 Sunrose Avenue

Sunrose Avenue is een prachtige oudroze blush met een zilverkleurige glans. Ik hou van deze blush omdat die er natuurlijk uitziet. Natuurlijke blushes vind ik mooi voor herfst-winter, in de zomer mag het allemaal wat meer opvallen ;). De blush is goed gepigmenteerd en kan je makkelijke opbouwen, met een goed borstel natuurlijk. En van goede borstels gesproken, mijn volgende favoriet is een echte aanrader.

De catrice defining blushes komen voor in 9 kleuren en kosten 3.59€ per stuk.

Real Techniques – Blush Brush

Ik krijg vaak de vraag of ik goede budgetproof kwasten ken. Mijn antwoord is áltijd “die van Real Techniques”. Toen ik voor het eerst de blush brush kocht was ik meteen fan! Zo zacht! Wanneer ik op reis in Londen mijn make-uptas verloor, kocht ik de Blush brush meteen opnieuw. Ik heb er geen moment spijt van gehad, ik wil er zelfs nog één bijkopen voor contouring.

Ik heb mijn kwasten online gekocht op HQHair, daar zijn er vaak acties en de verzending is altijd gratis. Op HQHair kost de kwast momenteel €10.95.

Mac Lippenstiften – Mehr & Plumful

Als er iets is wat ik blijf kopen is het wel lippenstift. Mijn favoriet merk is MAC, serieus wat een kwaliteit! Beide kleuren zijn niet opvallend en Mehr ziet er heel erg natuurlijk uit.
Plumful is een lippenstift met Lustre finish, licht dekkend en een glanzende afwerking, de lippenstift blijft niet lang zitten. Mehr heeft een Matte finish, brengt iets stroever aan en blijft wel lang zitten.

Een lippenstift van MAC kost €19.50. Ik mis de tijd dat ik opleiding deed en altijd 20% korting kreeg :'(

MAC Oogschaduw – Shadowy Lady, Cranberry & Naked Lunch

Zoals je kon zien hou ik de rest van de make-up wat natuurlijker (blush & lippenstift), om zo te kunnen uitpakken met donkere ooglooks. Vorig jaar kreeg ik met kerst de kleuren Shadowy Lady en Cranberry. Wanneer ik Cranberry gebruik in een ooglook, stroomt het complimentjes. Het is een prachtige kleur. Shadowy Lady heb ik tijdens Halloween vaak gebruikt, ideaal om er extreem moe uit te zien, wél onder de ogen aanbrengen hé.
Deze kleurencombinatie is redelijk donker, goed voor een avondje uit :)

De oogschaduws van MAC kosten €13.50 voor een Refill Pan en €17.50 voor een potje.

The Mason Pearson Pure Bristle

Dit is toch wel het meest luxueuze product uit mijn make-up & hair collectie. Ik heb deze borstel gekocht omdat ik een periode veel haar verloor. Mijn haar brak ook af. Ik moest dus iets veranderen aan mijn haarverzorging. Eén van de dingen die ik heb veranderd is het borstelen.

Deze borstel is echt superlief voor je haar. Je trekt enkel de “dode” haren mee (ik weet dat haar sowieso dood is, maar ik bedoel die haren die klaar zijn om uit te vallen, net zoals de herfstbladeren) en je voelt de borstel bijna niet. Ik vind ook dat mijn haar er gezonder uit ziet, maar ik weet niet of dit met de borstel te maken heeft. Eén nadeel, als je echt een knobbel in je haar hebt, moet je toch een andere borstel erbij nemen.

Deze borstel heb ik voor €57 gekocht, en dat is mét korting. Een serieuze investering dus. Maar mijn kapster gebruikt al 30 jaar deze borstel in haar salon en hij ziet er nog altijd even goed uit.

Ultra Doux – De sublieme olie, argan olie

Na het douchen gebruik ik altijd een haarolie, opnieuw een dingetje die ik aan mijn haarverzorging heb toegevoegd. Deze Ultra Doux haarolie is zeer zuinig in gebruik, ik heb hem al twee maanden en er is nog bijna niets weg. Hij ruikt ook lekker. Door deze olie klit mijn haar niet zo snel. De olie is iets dikker van textuur, goed uitwrijven voor je het aanbrengt is de boodschap.

De haarolie kost €10.49 en is verkrijgbaar in o.a. het Kruidvat.

Zo dit waren mijn favorieten van deze maand. Wil je meer info over een bepaald product, laat het dan zeker na in de comments :)
Cheers!

 PS: Je kan ons nu ook volgen op bloglovin

Follow my blog with Bloglovin

2 gedachtes over “Oktober Favorieten

  1. Wat een super leuk artikel en wat een mooie foto’s, waar maak je je foto’s mee!? De blush vind ik ook heel mooi en gebruik ik zelf ook met veel liefde, zelf wil ik ook heel graag een Mac lipstick en de Real Techniques Blush Brush wil ik ook al heel lang, die lijkt me zo fijn!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

