Too Faced ‘Beauty Expert Darlings’ | Review

Make-up is duur, zeker als je student bent. Gelukkig zijn er merken die handige make-up kits samenstellen met hun meest geliefde producten en dit voor een mooi prijsje. Het Amerikaanse high end make-up merk Too Faced komt elk seizoen uit met nieuwe sets. Ik kocht onlangs de ‘Beauty Expert Darlings’.

Het eerste product is meteen mijn favoriet. De ‘Better than Sex Mascara‘ is de populairste en nieuwste mascara van Too Faced. Deze mascara geeft best veel volume aan mijn wimpers. Het klontert niet en mijn wimpers blijven de hele dag mooi op hun plaats. Topproduct!

Naked Dolly is een prachtige nude lippenstift. De textuur is zeer creamy en hydraterend. De zachte rozige kleur is perfect als je een bescheiden kleurtje zoekt voor op je lippen deze herfst.


Ik ben het minst enthousiast over de bronzerdie in de kit zit. De Chocolate Soleil is een zeer populaire bronzer omdat deze matterend is. Het is voor mijn huidskleur te donker maar er is ook een lichtere kleur beschikbaar. Wat mij echt stoort aan dit product is de geur. Het is een overweldigende vanille geur die je de hele tijd ruikt en waarvan ik echt hoofdpijn kreeg.

De Shadow Insurance is een zeer fijne oogschaduwbasis. Ik vind hem zelfs net iets beter dan de razend populaire Urban Decay Primer Potion. De textuur is zeer zacht en zelfs een beetje hydraterend. Mijn oogschaduw bleef de hele dag zitten.

Welk product spreekt jullie het meest aan? Laat het ons weten in de comments ;).

Too Faced Beauty Expert Darlings: bij sephora (€15,00)

5 gedachtes over “Too Faced ‘Beauty Expert Darlings’ | Review

  1. Pingback: November favorieten | the beauty letters

Geef een reactie

