Make-up Haul | November

img_1741_zpsbpqxmhru

We hebben ons deze maand goed uitgeleefd en enkele beautyproducten gekocht. Celine heeft een bestelling geplaatst op boozyshop en Lisa is naar de Sephora in Rijsel geweest. In deze blogpost laten we kort zien wat we gekocht hebben. Enjoy…

Boozyshop

Freedom make-up london – pro blush banish

Deze blush is van Freedom Make-up London, kostte slechts 1.99€ en eerlijk gezegd, deze blush heb ik gekocht zodat ik geen verzendingskosten ging betalen. Het is een zeer rozige matte kleur en is goed gepigmenteerd.

 

Morphe brushes single eyeshadow – velveteen,  Life in the city & gunpowder

Ik zag dat de oogschaduw palletten van Morphe Brushes vaak uitverkocht waren. Blijkbaar is het een goed budgetmerk voor oogschaduws, ik heb daarom 3 single eyeshadows gekocht met verschillende finishes, zodat ik ze goed kan testen.

Tijdens het swatchen heb ik gemerkt dat gunpowder het minst gepigmenteerd is.

 

Mijn nieuw contourpallet. Ik had een nieuwe bronzer nodig en had al veel gehoord over W7, vandaar mijn aankoop.

Op de foto ziet de bronzer er oranje uit, maar op het gezicht valt dit echt goed mee.

Make-up eraser

Dit is een soort washandje om je make-up te verwijderen. Je hoeft het enkel nat te maken en dan je gezicht schoon wrijven. Je hebt dus geen product meer nodig, supergoed dus voor de gevoelige huid. Maar of het echt werkt… We zullen hierover nog een uitgebreide review schrijven.

Boozybrush – Angled Shading

Bij een bestelling van 30 euro krijg je een cadeautje van Boozyshop. Ik kreeg deze oogschaduwkwast.

Sephora

Urban Decay Naked Palette

Na veel sparen en vele kortingsbonnen bijeen geteld, heb ik eindelijk een Naked Palette van Urban Decay gekocht. Ik heb het eerste Naked Palette meegenomen omdat ik van neutrale kleurtjes houd. Dit oogschaduwpalet kost 49,50 euro en kan je trouwens vanaf nu ook kopen in verschillende Ici Paris XL winkels in Vlaanderen.

Als je een uitgebreide review wilt van een bepaald product, laat het dan achter in de comments.

2 gedachtes over “Make-up Haul | November

  1. Pingback: Morphe Brushes Eyeshadow | REVIEW | the beauty letters

  2. Pingback: Make-uplook met Naked Palette | the beauty letters

Geef een reactie

