November favorieten

We zitten alweer in de laatste maand van het jaar en dat wil zeggen kerst en gezelligheid, maar eerst nog even eens mijn favorieten van november delen met jullie.

Physicians Formula – Happy Booster

Deze poeder highlighter is zeer subtiel en dus perfect om dagelijks te gebruiken. Door de roze hartjes kan het ook als een zachte blush gebruikt worden. Altijd handig ook dat er een spiegeltje en een kleine kwast inzit. De kwast stelt helaas wel niet veel voor maar het kan af en toe wel eens handig zijn om deze onderweg te gebruiken. Plus, hoe cute is de verpakking?!

Let it Snow Body Mousse – Sephora

Deze body crème ruikt overheerlijk: een zeer zachte maar warme geur. Ideaal dus voor tijdens een koude winterdag te gebruiken na een warm bad. Helaas is dit een limited edition, dus vlug nog gaan kopen als je nieuwsgierig bent! De textuur is mousse-achtig en verspreidt zeer mooi en zacht op de huid.

Better than Sex Mascara – Too Faced

Ik had het al eens over deze prachtige mascara in een blogpost over een Too Faced kit die ik kocht. Het is voor mij de enige mascara die mijn wimpers volume én lengte geeft. Bovendien blijft de krul in mijn wimpers de hele dag met deze mascara. Lees een volledig review met swatches hier.

Bobbling for Baubles nail polish – Essie

Een echt winterkleurtje is deze Bobbing for Baubles van Essie. Deze donkerblauw en grijze nagellak kan je combineren met eender welke outfit. Ik gebruik dit echt al jaren, tijdloos kleurtje!

Viva la Juicy la fleur Parfum – Juicy Couture

Deze parfum ruikt zo lekker dat ik het zelfs tijdens de wintermaanden gebruik, ook al is het een zomergeur, oeps.. Het is een fruitige, zoete geur, zeer vrouwelijk en romantisch. Ik heb eens opgezocht uit welke drie noten deze parfum bestaat: de topnoot is mandarijn, rode besjes en waterlelie; de middennoot bestaat uit kamperfoelie, gardenia en jasmijn; de basisnoten zijn vanille, karamel en sandelhout.

Calming Bed & Body Mist – Rituals

Rituals is zo’n mooi merk dat prachtige geuren uitbrengt. Dit is mijn favorieten geur van rituals. Een zeer kalmerende en zachte geur die ik zowel als parfum of als bedspray gebruik.

Hand Cream Shea Butter – l’Occitane

Elke winter grijp ik terug naar deze handcrème. Dit is een zeer populaire crème omdat het één van de weinigen is dat echt de droogste handen hydrateert en komaf maakt met kloofjes of droogteplekjes. De geur is zeer subtiel, het ruikt naar shea boter. Dit gamma heeft ook een body crème die ik echt eens wil proberen ook.

Soft Matt Lipbalm n°11 – Hema

Hema bracht deze herfst nieuwe kleuren in hun Soft Matt Lipbalm gamma uit. Ik kocht deze kleur onlangs en het was meteen mijn favoriete lippenstift die ik heb. Het is goedkoop, blijft lang zitten, is makkelijk aan te brengen en het is nog eens een mooie kleur ook. Perfect voor tijdens de feestdagen.

De prijzen: 

Physicians formula – Happy Booster : €17,50 bij Di Cosmetics

Let it Snow Body Mousse – Sephora: €9,95 bij Sephora

Better than Sex Mascara Full Size – Too Faced: €23 bij Sephora (€9,95 voor deluxe sample tijdens kerstperiode)

Viva la juicy, la fleur – Juicy Couture: €56 voor 75ml bij de parfumerie

Calming bed and bodyspray Rituals: €16,50 voor 50ml bij Rituals of Ici Paris XL

Hand Cream Shea Butter l’Occitane: €7,50 voor 30ml bij de winkels van l’Occitane

Soft Matt Lipbalm n°11 – Hema: €4,50 bij Hema

 

Welke producten zijn jullie nieuwsgierig naar? Laat het ons zeker weten ;) .

Een gedachte over “November favorieten

  1. Pingback: 6 lippenstiften voor tijdens de winter | the beauty letters

Geef een reactie

