December Tag

IMG_0732_dc8_zps8gkf8tru

Ik kwam deze December Tag tegen op veracamilla en het leek me leuk om deze in te vullen.

Wat vind je het leukst aan deze maand?

Deze is makkelijk. Kerst en Oudejaar!

 

Wat is jouw favoriete parfum om met de feestdagen te dragen?

Ik heb niet zoveel geuren om uit te kiezen, zal afhangen in welke mood ik ben. Of misschien krijg ik wel een nieuwe geur ;)

 

Welke drie producten mogen niet ontbreken deze maand?

Bodylotion. Mijn huid droogt veel sneller uit tijdens de winter.

Lippenbalsem, want ook mijn lippen drogen uit.

En nog een non-beautyproduct: Flanellen beddengoed, want ja ik heb altijd koud! En dikke sokken :)

 

Wat is je favoriete winterdrankje?

Vers gemaakte chocolademelk mét slagroom!

Wat is je favoriete kerstfilm?

Euh… Ik kan momenteel geen goeie kerstfilm bedenken. Met kerstavond (vier ik gewoon met het gezin) huren we een recente film, want Home Alone zijn we beu gezien.

Welk soort snoep eet jij het meest rond deze tijd?

King snoepjes, maar dat eet ik eigenlijk het hele jaar door.

 

Wat is je ultieme kerstlook?

Naturelle kleur oogschaduw met glitters en een winged eyeliner. Met dan een leuke lipkleur. Ik zou graag nog een roodpaarse lippenstift kunnen scoren :)

Wat is je favoriete kerstnummer?

Euh… pas? Kerstnummers zijn ongeloofelijk melig, maar als ik toch eentje moet kiezen All I want for Christmas is you van Mariah Carey.

Wat zijn je goede voornemens voor 2016?

Cliché, meer sporten.

 

Zo, dit was de ‘December TAG’, hopelijk vond je het leuk om te lezen en ben je zelf al een beetje in de kerstsfeer :)

Cheers!

 

Geef een reactie

