6 lippenstiften voor tijdens de winter

Ik heb eens in mijn lippenstift stash gezocht naar de kleuren die ik het meest draag tijdens de winter. Uiteindelijk heb ik er zes uitgekozen om met jullie te delen!

NYC Expert Last Lip Lacquer in Central Park Passion (204)

Deze zachte donkerroze kleur draag ik vaak tijdens de herfst en winter. De textuur is hydraterend en zeker niet plakkerig. Bovendien ruikt deze lip lacquer heerlijk naar snoepjes.

Catrice ultimate Colour in Berry Bradshaw (340)

Een paar maanden terug heb ik het al eens gehad over deze lippenstift. Een volledig review kan je op deze pagina lezen. Deze lippenkleur is wellicht één van de donkerste die ik bezit.

Catrice Ultimate Colour in In a Rosegarden (370)

Deze zachte beige kleur is perfect als je redelijk neutraal wil gaan met je lippenkleur. Niet te rozig, ook niet te nude. Past mooi bij bijna elke huidskleur.

Hema Soft Matt Lipbalm in n°11

Dit is mijn favoriet! Zeer draagbaar donkerrood die nog eens matterend is. Ik heb deze lippenstift ook aan mijn November Favorieten toegevoegd.

Revlon Just Bitten Kissable in Honey/Douce

Dit is de meest hydraterende lippenstift die ik heb, en dat is toch altijd goed meegenomen voor tijdens de koudere dagen. De kleur is zeer mooi, maar die mocht toch een beetje minder sheer zijn.

Clinique Chubby Stick Intense in Curviest Caramel (01)

Ik ben al jaren een grote fan van de Chubby Sticks van Clinique. Mooie donkernude kleur, die zeer natuurlijk is.

 

Geef een reactie

