December Favorieten – Non-beauty

nieuwjaar.jpg

We zijn ondertussen al 4 januari 2016! TWEEDUIZEND ZESTIEN! De tijd vliegt voorbij. 2015 was voor mij een jaar met veel veranderingen, mijn diploma gehaald, eerste werk gevonden, make-up opleiding gevolgd en een beautyblog begonnen met mijn beste vriendin Lisa! Ik kan dus zeggen dat 2015 een goed jaar was ;)

Waarschijnlijk hadden jullie een artikel verwacht waar ik nieuwe favoriete beauty producten ging tonen, maar ik ga eerlijk zijn, veel nieuwe favorieten heb ik niet. Daarom leek het me leuk om eens een artikel met mijn non-beauty favorieten te schrijven. Let’s go…

 

8996311_orig

Mijn favoriete café op dit moment is kaffee bazaar (link) in Ieper. Nadat kaffee de twaalf apostels is gesloten moest ik op zoek gaan naar een nieuw gezellig café. Je kunt er kiezen uit 100 bieren en je kunt er ook gezelschapsspelletjes spelen. Helaas zijn er geen nacho’s of mojito’s zoals bij de twaalf apostels.

Deze maand heb ik eindelijk Friends uitgekeken. Ik snap niet waarom ik zo lang heb gewacht om deze serie te bekijken. Het is zo ontzettend grappig. Phoebe is prettig gestoord en haar liedje over Smelly Cat, oh god… Ik zal deze serie zeker eens opnieuw bekijken.

 

Screenshot_2016-01-03-15-30-20

Mijn favoriete app op dit moment is c:geo. Het is een gratis app waarmee je kunt gaan geocachen. Het maakt verbinding met de officiële website van geocaching en je kunt dus alle caches van de website zien. Het nadeel van geocachen met je smartphone is dat de GPS-locatie niet altijd klopt, de ene keer sta je op 3 meter van de cache, de volgende seconde op 7 meter. Je moet dus een groter gebied gaan afzoeken, maar dat ligt niet aan de app maar aan de smartphone.

 

IMG_20160103_154916982

Een andere favoriet is het eten tijdens de feesten (de foto toont overschot van de desserts). Kerstavond was echt een toppertje op gebied van eten. Ik heb nog niet op de weegschaal durven staan, maar ik weet zeker dat er enkele kilootjes bijgekomen zijn, niet erg, het moest maar niet zo lekker zijn ;)
De toppers als hapje of voorgerecht: Gevulde champignons, bladerdeeg ovenhapjes en carpaccio. Het beste hoofdgerecht was op kerstavond, hertenkalf met zelfgemaakte kroketjes en groentjes. De beste desserts kregen we de zondag na Kerst, er was tiramisu, crème brûlée en een framboos-vanille ijsje gemaakt door de bakker. Mmm… dat wordt veel sporten ;)

 

IMG_20160103_154805759

Een laatste favoriet zijn cactussen! Ik hou van deze planten, zolang ik ze niet hoef te verplanten :p Ik heb een cactus cadeau gedaan deze Kerst en heb ook één voor mezelf gekocht. Een ideale plant voor mij, want die heeft niet veel water nodig ;)

Zo dit waren mijn non-beauty favorieten. Hopelijk vonden jullie dit even leuk als de beauty-favorieten. Ik vond het alleszins leuk om te schrijven!

Cheers!

Volg ons ook op Bloglovin, Facebook en Instagram!
(bron)
(bron)

Geef een reactie

