Januari Favorieten


Een nieuw jaar, een nieuwe maand. Tijd dus voor mijn favorieten van januari. Veel had ik er niet deze keer, dus ik hoop dit jaar snel weer nieuwe beauty favorieten te ontdekken. De volgende vijf items gebruikte ik zeer vaak deze maand …


Ik was in december een weekend in Duitsland en ik wist dat ze in de Douglas het merk Zoeva verkopen. Dus ging ik een kijkje nemen en ik vond een heel rek vol Zoeva make-up borstels. Ik koos er uiteindelijk deze uit: de 231 Luxe Petit Crease (€7,80 bij Douglas)
Voor elke ooglook grijp ik onmiddellijk naar deze borstel omdat hij zeer mooi mijn oogschaduw blendt.


Tijdens de wintermaanden gebruik ik meermaals per dag een lippenbalsem. Tijdens januari greep ik voornamelijk naar deze: Lip Butter van Labello in Raspberry Rosé (€2,99 bij Kruidvat). Hij smaakt heerlijk naar snoepjes en hydrateert mijn lippen voor een lange tijd. De lichte roze kleur is op de lippen kleurloos, maar dat vind ik niet erg.


Ik kocht heel toevallig deze lippenstift toen ik een KIKO winkel binnenstapte. ‘Ik heb geen make-up nodig momenteel, maar ik loop toch eens even binnen, zomaar…’. Nee dus. Uiteraard kwam ik met iets naar buiten. Deze gelimiteerde editie ‘Vivid Colour Lipstick Pencil in 03 Coral (€2,50 bij KIKO) was aan halve prijs dus ik besloot een kleurtje mee te nemen. De kleur is intens en de finish is matterend. Ik wou dat ik er meer gekocht had..


Deze kaars van Rituals in Lotus Scent (€17,50) ruikt zo ontspannend en zacht, dat ik ze aansteek zodra ik thuiskom. De kaarsen van Rituals vind ik nooit teleurstellend. Ook de mooie, inspirerende teksten op hun kaarsen doen me glimlachen.


Mijn laatste favoriet was eigenlijk een cadeautje, maar ik vind het zo mooi dat ik het bij mijn favorieten moest plaatsen. Een vriendin van Celine en ik is deze maand teruggekomen uit Mexico na drie maanden en ze bracht dit mooie tasje mee voor ons. Een zeer mooi souvenir voor ons. Dankje Lisa, en blij dat je terug bent ;) !

Dit waren mijn favorieten van de maand. Wat zijn jullie favorieten van januari? Wij zijn benieuwd :)

xxx Lisa

2 gedachtes over “Januari Favorieten

  1. Pingback: Mijn favoriete lipbalsems | the beauty letters

Geef een reactie

