Mijn MAC Collectie | Lisa


Mijn MAC collectie is niet zo uitgebreid als die van Celine. MAC is helaas niet goedkoop en de service (lees: vriendelijkheid) in een MAC winkel is ook niet altijd zo goed vind ik uit ervaring. De producten zijn uiteraard wel van super kwaliteit. Hier is mijn MAC collectie:


De twee lipsticks zijn: Creme Cup (Cremesheen) en Sweet&Sour (Cremesheen).
De lip pencil is in de kleur In Synch.
Van de lippenstiften ben ik echt tevreden. De lipliner is oké maar ik heb veel goedkopere lip pencils thuis die ik toch veel beter vind qua textuur.

IMG_2188_zpscacyawzu_f1d

De Face en Body Foundation was mijn laatste aankoop. Ik heb de kleur N1. Deze foundation is zeer licht en je hebt een aantal lagen nodig voordat het wat dekkend begint te worden. Het is een aangename foundation, alleen weet ik niet of de kleur helemaal juist zit.

Wat zijn jullie favoriete MAC producten?
xx
Lisa

Geef een reactie

