Make-uplook met Naked Palette


Ik kocht dit oogschaduw palet een aantal maanden geleden (zie onze make-up haul van november). Ik heb nooit make-uplessen gevolgd zoals Celine, dus ik probeer vaak te experimenteren en vooral veel filmpjes online te bekijken. Dit palet bevat zeer mooie kleuren die perfect blenden met elkaar. Bovendien kreeg ik een make-upborstel én vier staaltjes primers van Urban Decay er gratis bij.
Ik koos voor een rozigere look deze keer. Stap voor stap leg ik jullie vandaag uit hoe ik mijn oogschaduw aanbracht. let’s go!


Het palet bevat vooral glitterige oogschaduwen. Er zijn maar twee matte kleuren: Naked en Buck. Deze kleuren gebruik ik eerst in mijn oogplooi zoals je zult zien.


De kwasten die ik gebruik zijn vooral van Sephora, Zoeva en Hema.
De make-upspons gebruik ik ook, lees snel hieronder waarvoor.

STAP 1


Eerst en vooral prime ik mijn oogleden door een primer te gebruiken. Hierdoor zal mijn oogschaduw beter blenden én zal het niet in mijn oogvouw terecht komen.
Bovendien gebruik ik ook een beetje concealer bovenop mijn primer omdat mijn adertjes wat meer te bedekken, hiervoor gebruik ik mijn makeupspons zodat de concealer mooi wordt verspreid over mijn hele ooglid.
Nu heb ik de perfecte basis voor mijn oogschaduw aan te brengen.

STAP 2


De kleur die ik eerst gebruik is ‘Naked’. Deze breng ik aan net boven mijn oogplooi. Omdat ik met een donkere kleur hierna zal werken, vind ik dat deze beter blendt als ik er een licht kleurtje eerst aanbreng.
Neem altijd voldoende tijd om je kleuren te blenden! Plaats je kwast altijd zachtjes op je huid in plaats van hard te schrobben, want dat zal geen mooi resultaat opleveren. Plus, de huid van rond je ogen is de gevoeligste van je gezicht dus wees zachtaardig met je kwasten.

STAP 3



Vervolgens gebruik ik ‘Hustle‘. Deze donkere kleur breng ik aan de buitenkant van mijn ogen aan.
Links op de foto is de kleur al geblend, rechts heb ik hem net aangebracht. Zo zie je een duidelijk verschil voor en na.

STAP 4


Aan de binnenkant gebruik ik ‘Sin‘.

STAP 5


De kleur ‘Sin’ breng ik ook onder mijn ogen aan, maar niet de volledige onderkant, enkel de helft. De andere helft van de onderkant zal ik inkleuren met het ‘Hustle’.

Net onder mijn wenkbrauwen gebruik ik ‘Virgin’, een highlighter.

STAP 6



Nog afwerken met mascara en mijn wenkbrauwen inkleuren en klaar!

SAMENVATTING

xx
Lisa

Geef een reactie

