Essence – Adorable Matt | REVIEW

Lippenstiften blijf ik maar kopen, dat is toch wel mijn favoriet make-up product. Ik koop dan ook graag verschillende merken om te testen. Deze keer review ik een budgetvriendelijke lippenstift van Essence in de kleur Adorable Matt. Wil je deze lippenstift kopen? Ga dan snel naar de winkel, want deze lipkleur gaat binnenkort uit het assortiment.

Ik hou van matte lippenstiften en essence heeft er slechts enkele in hun assortiment. De keuze was voor mij snel gemaakt, red it is!

De verpakking

De verpakking van Essence is zeer eenvoudig. Mat zwart met een rood ringetje. Dit rode ringetje vind ik heel erg handig. Je hoeft de dop niet af te doen om te zien welk kleur het heeft, MAC zou hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

De textuur

Qua pigmentatie vind ik de lipstick zeer goed en het geeft een goeie dekking. De textuur van de lipstick vind ik ook goed. De lipstick is romig en glijdt goed over je lippen. Het is geen stroeve lipstick zoals je zou verwachten van een matte lipstick.

Kleur & Finish

De lipstick is niet heel erg mat, er is nog een glans zichtbaar. De kleur en finish vind ik niet zo mooi passen bij mij. De rode kleur is te koel voor mij.

De lippenstift moet je ook na een tweetal uurtjes bijwerken.

Conclusie

Ik ga zeker nog lippenstiften van Essence kopen, maar deze lipstick ga ik niet vaak gebruiken, omdat de kleur niet goed past bij mijn huid.

De lippenstift voelt goed aan, het droogt mijn lippen niet uit.

Essence lippenstiften zijn gemakkelijk te verkrijgen en zijn ook niet duur.

Zo, dit was een korte review over de lippenstift van Essence, ik hoop dat je het interessant vond. Welke Essence lippenstiften hebben jullie? 

Cheers!

Volg ons ook op Bloglovin, Facebook en Instagram!

Een gedachte over “Essence – Adorable Matt | REVIEW

Geef een reactie

