Givenchy Waterproof lip pencil + blush | REVIEW

In de vorige blogpost kon je deze producten zien in een look die ik heb gemaakt (link). Vandaag wil ik dieper ingaan op de blush en lippotlood van Givenchy. Beide producten heb ik gekregen, superleuk natuurlijk! Ik kreeg een waterproof lippotlood, seriously, waterproof? Dat moet ik testen. En ik kreeg een blush in een superfelle roze kleur, doe je dit op je wangen?!

Blush Mémoire de forme – Rose Extravagant

De verpakking

Ik begin altijd met het beschrijven van de verpakking. Bij parfumerie merken zie je vaak dat ze er alles aan doen om een mooie verpakking te maken, want niet enkel het product moet mooi zijn, het moet ook mooi ogen.

Ik vind de verpakking er wel leuk uitzien. Je ziet meteen welk kleur het is.

Enige nadeel, een potje vind ik niet zo hygiënish. Het is dus nodig om een kwast te gebruiken.

Het product

De blush ziet er heel erg fel en gepigmenteerd uit. De foto hieronder toont een eerste swatch die echt het kleur toont zoals het in de verpakking zit.

Het is natuurlijk niet de bedoeling om zo’n dikke laag op je wangen te smeren. Ik heb de blush zeer licht opgebouwd. Ik dep voorzichtig mijn platte foundation kwast in het potje, dep het teveel af in een tissue en daarna swatch ik nog een keer.

Zoals je kan zien op de swatch kan je de blush zeer lichtjes opbouwen. Voor een volledige look klik dan hier. Wat je niet goed op de foto ziet, is dat de blush een mooie glans heeft, precies goed.

conclusie

Ik ben aangenaam verrast van deze blush. Het leek op het eerste zicht niets voor mij, maar het heeft me verbaasd. Het is leuk hoe je de blush kan opbouwen. Ik zou het niet gebruiken als ik snel moet klaar zijn, want ik ben bang dat als ik dan te veel product zou aanbrengen.

Lip Liner Pencil Waterproof – Lip pink

de Verpakking

De lipliner wordt verkocht met een slijper, leuk! (niet op foto). Het is ook leuk dat je meteen kan zien welk kleur het is. Meer heb ik hier eigenlijk niet over te zeggen, haha.

Het product

Oké, dus de lipliner belooft waterproof te zijn. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Blijft die dan heel de dag zitten? Dit staat nergens op de verpakking vermeld… Er zit niets anders op dan het te testen ;)

Het aanbrengen van het lippotlood is wel goed, nu is het moeilijk om hier echt een goed oordeel over te geven. De kleur is niet opvallend, dus je ziet niet zo snel een foutje.
Bij felle kleuren is het belangrijker dat het potlood niet stroef is zodat je een strakke lijn kan trekken en niet 2 keer over dezelfde lijn heen moet.

De kleur is neutraal met een glans. Of ik het mooi vind? Nee. Glans is hélemaal niet mijn ding, geef mij maar matte lippenstiften :) Maar natuurlijk valt er over smaak en kleur niet te twisten.

Blijft die goed zitten? Ik zag nog wat glans na een glaasje water te drinken, maar ik zeg opnieuw: het is moeilijk om over een neutrale kleur te oordelen. Bij een felle kleur ga je véél sneller zien als de kleur afgezwakt of deels weg is.

Conclusie

Ik vind het moeilijk om een oordeel te geven. Ten eerste vind ik de kleur niet bij mij passen en ten tweede weet ik niet goed of het echt een geweldig potlood is. Bij de test met het Sisley lippotlood kon ik wel duidelijk zeggen of het goed was of niet (en het was goed ;) ).

De blush kost €37

Het lippotlood kost €20,5

Cheers!

Volg ons ook op Bloglovin, Facebook en Instagram!

Geef een reactie

