Favorieten | Februari

De maand februari is alweer voorbij en ondertussen weet je al wat dit betekent: een lijstje met mijn persoonlijke favorieten. Het is maar door deze artikelen te schrijven dat ik besef hoe snel een maand voorbij is. Ik heb weer 5 producten geselecteerd die ik afgelopen maand vaak heb gebruikt.

MakeUp Eraser

Deze kennen jullie al, de MakeUp Eraser. Ik gebruik deze elke avond om mijn make-up te verwijderen. Een uitgebreide review kan je hier lezen.

Yves Saint Laurent РBlush Volupt̩ (1)

Ik hou van deze blush! Het geeft een mooi glans aan mijn gezicht en de kleur is ook natuurlijk. Ik gebruik deze blush dagelijks voor het werk.

Catrice – Nude Illusion Make Up

Ik gebruik deze foundation dagelijks. Ik vind deze zelfs beter dan de MAC foundations die ik al heb gehad. De kleur is goed (ik heb 010), de afwerking is mooi (afpoederen is wel nodig) en blijft de hele werkdag zitten.

Make-up spons

Mijn Catrice foundation breng ik het liefst aan met een simpele make-up spons. Ik heb het gevoel dat als ik mijn foundation met een spons aanbreng, het langer blijft zitten dan wanneer ik het met een kwast aanbreng. En het is supercheap ;)

HEMA Soft Matt Lipbalm 09

Ik had al twee lipbalms van HEMA (2 en 4), maar ben deze kwijt gespeeld tijdens een weekendje Londen. In de zomer gebruikte ik die kleuren erg vaak en ik denk dat ik ze deze zomer opnieuw zal kopen. Voor de winter wilde ik een donkere kleur en de kleur 09 vond ik echt super! Het is een donkerpaarse kleur met een rode tint, precies wat ik al een hele tijd zocht!
Ik hou van de textuur en de matte afwerking. Sinds ik deze lipbalm heb, gebruik ik deze quasi elk weekend om op stap te gaan. Ik heb een lichte huid, maar deze lippenstift vind ik toch mooi bij me passen.

Zo dit waren ze weer, mijn 5 favoriete beautyproducten van de maand februari. Welke producten heb jij deze maand vaak gebruikt? Welke producten behoren tot jouw favorieten? Wij zijn benieuwd!

Cheers!

 

2 gedachtes over “Favorieten | Februari

Geef een reactie

