Mijn favoriete lipbalsems

Lipbalsems en lippenstiften zijn een beetje mijn verslaving. Ik heb al veel verschillende lipbalsems gekocht en getest. Lees verder als je benieuwd bent wat mijn holy grail balsems zijn.

1. Maybelline Baby Lips

Deze komen in alle kleuren en geuren. Ze zijn hydraterend, smaken lekker en geven mijn lippen een subtiel kleurtje soms. Ik heb er drie: Mint Fresh, Pink Punch en Quenched. 

2. EOS (Evolution of Smooth)

De lipbalsems van EOS komen in deze gekleurde eitjes. Er zijn zo’n 15 smaken op de markt. Ik vind deze vooral goed om onder een lippenstift te gebruiken omdat ze een matte, waxfinish achterlaten. De smaken die ik heb zijn Strawberry Sorbet en Lemon Drop. Deze laatste bevat een zonnefactor 15 wat altijd goed meegenomen is uiteraard.

3. Smith’s Rosebud Salve

Een echte cult-favoriet. Deze lipbalsems zijn enorm populair over de hele wereld. Dit vooral omdat ze meer zijn dan een hydraterende crèmes voor je lippen, Rosebud Salve is ook ideaal om je nagelriemen mee te verzorgen of om ruwe plekjes op je handen of voeten mee te hydrateren. De rozengeur is heerlijk ook.

4. Labello

Dé oude klassieker die nog steeds werkt. Labello is simpel maar werkt uitstekend tegen droge lippen én is bovendien zeer betaalbaar en overal te vinden.  De Labello Lip Butter in Rasperry Rosé besprak ik al eens eerder in mijn Januari favorieten.

5. Carmex

Als mijn lippen echt zeer droog zijn dan grijp ik altijd naar Carmex. Qua doeltreffendheid is Carmex altijd al mijn favoriet geweest. Door de menthol in deze producten doet het je lippen tintelen wat voor een verlossend en hydraterend moment zorgt. De stickvorm bevat ook een zonnefactor 15. Ook Carmex besprak ik eerder in mijn September Favorieten.

6. Nuxe Rêve de Miel

Nuxe is een prachtig Frans merk en hun lipbalsem is dé kers op de taart van hun verzorgingsgamma vind ik. Deze balsem is heerlijk. Enorm hydraterend, ruikt fántástisch en gaat lang mee. Ook deze lipbalsem laat een matterend effect achter en wordt vaak gebruikt achter de schermen bij runway shows. Een echte aanrader!

Prijzen:

Maybelline Baby Lips: €3,50 bij Kruidvat en Di
EOS: €8,50 bij Urban Outfitters
Rosebud Salve: €10 bij American Apparel en Urban Outfitters
Labello: vanaf €1,60 bij Kruidvat en Di
Carmex: €2,90 bij Di
Nuxe Rêve de Miel Lip Balm: €10 bij de apotheek

Ik ben echt benieuwd wat jullie favorieten zijn én naar welke favorieten van mij, jullie benieuwd zijn.

xx Lisa

Geef een reactie

