All about nudes | Lippenstiften

Nude lipsticks, het blijft een trend. Ik heb al mijn nude lippenstiften eens bovengehaald. Voor mij is het niet altijd even makkelijk om de juiste kleur te vinden omdat ik een bleke huid heb. Daarom moet ik opletten dat ik met een nude lipstick niet op een lijk ga lijken.
Ik heb een roze ondertoon in mijn huid, waardoor mijn nude lipsticks bij voorkeur ook een rozige ondertoon moet hebben. Als je dus een gele ondertoon hebt, kies je best voor een gele nude lipstick.

1. Essence Longlasting Lipstick in ‘Nude Love’

+ Mooie rozige nude kleur
Zachte textuur
Goedkoop (€2,39)
Goed gepigmenteerd

– Blijft niet zo heel lang zitten

2. Rimmel Lasting Finish by Kate Nude Collection in ‘045’


+ Goed gepigmenteerd
Mooie, passende kleur
Ruikt lekker naar vanille

– Niet zo goedkoop
Mocht langer op de lippen zitten voor de prijs (€9,99)

3. Milani Matte Moisture Lipstick in ‘Innocence’


+ Zeer crèmige textuur en finish
Mooie nude kleur
Ruikt heerlijk naar vanillekoekjes
Prijs is net goed (€8,50)
Mooie verpakking

– Het duurt een eindje tot hij opdroogt en mat wordt
Mag langer houden op de lippen

4. Too Faced La Creme Color Drenched Lipstick in ‘Naked Dolly’

+ Zeer romige finish
Mooie verpakking
Kleur is net goed voor mij

– Duur (€21)
Lasting power is minder goed voor zo’n dure lippenstift

5. Essence Velvet Stick Matt Lip Colour in ‘Nude Hero’


+ Zeer mooie natuurlijke rozige kleur
Mat maar toch hydraterend
Zeer mooie finish
Goede dekking
Goedkoop (€1,90)

– Geen

6. Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick in ‘Melted Sugar’

+ Mooie textuur
Volledige dekking
Blijft lang houden

– Helemaal mijn kleur niet, tenzij ik een opvallende ooglook draag
Duur (€20)

Overzicht

Wat is jouw favoriet?

xx Lisa

 

 

 

 

2 gedachtes over “All about nudes | Lippenstiften

  1. Pingback: Maart Favorieten | the beauty letters

Geef een reactie

