Maart Favorieten

Een nieuwe maand, een nieuw seizoen. Tijd voor mijn favorieten van maart!

1. Milani Powder Blush in ’05, Coral Cove’


Hoe mooi is deze blush van Milani? Ik kocht de kleur ‘Coral Cove’, past perfect bij mijn blekere huid. Je hebt niet veel nodig van deze blush, de pigmentatie is zeer goed (€12,99 bij Boozyshop).
Milani is een merk dat ik onlangs ontdekte en ik ben er zeer tevreden over. Ik kocht onder andere ook een oogschaduwpalet en een baked blush uit hun collectie, meer over deze producten in een volgend blogbericht ;).

IMG_2643_7d4

2. Essence Velvet Sticks


Deze matte Velvet Sticks zijn helemaal top. Ze drogen de lippen niet uit en laten een fluwele finish achter. De textuur is helemaal mijn ding, ik kon niet geloven dat ik voor zo’n goedkope prijs één van mijn favoriete matte lipproducten had gevonden. (€1,99 bij Kruidvat). De kleur ’01 Nude Hero’ reviewde ik onlangs in het blogbericht over Nude Lippenstiften. De andere kleur die ik heb is ’02 Peony Star’.

3. Caudalie Beauty Elixir


Deze toner gebruik ik vaak ’s ochtends vlak voor ik mijn huidverzorging aanbreng. Het is zeer verfrissend en ruikt heerlijk. Het zou bovendien de poriën verkleinen en een gezonde gloed geven aan je huid. (€9,99 bij de apotheek)

4. Sally Hansen Miracle Gel in ‘Cream of the Crop’


Deze nagellak is mijn favoriet deze maand vooral door de kleur. De naam ‘gel’ is totaal niet correct vind ik omdat het naar mijn mening de textuur heeft van een gewone nagellak. (€11,40 bij Kruidvat)

5. TheBalm Mary-Lou Manizer


Eindelijk heb ik hem gekocht! Deze überpopulaire highlighter vind ik zeer mooi en zacht en ik heb hem al vaak gebruikt deze maand. (€19 bij Di)

6. TheBalm Meet Matt(e) Hughes Long-lasting Liquid Lipstick in ‘Honest’


Deze vloeibare matte lippenstift is echt zeer aangenaam. Het droogt mijn lippen helemaal niet uit (wat vaak zo is met vloeibare matte lipsticks). Hij ruikt bovendien ook héérlijk naar candy canes of pepermunt. Bovendien blijft hij de hele dag zitten. (€15 bij Di)

Wat zijn jullie favorieten van de maart? Let us know ;)
xx Lisa

 

2 gedachtes over “Maart Favorieten

  1. Pingback: Getest: Dior Addict Lip Maximizer Collagen Activ | the beauty letters

Geef een reactie

