Beauty haul | bol, Sephora & HEMA

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Ik koop momenteel niet meer zo heel veel beauty producten, omdat ik ook al zo veel heb. Maar afgelopen maanden heb ik toch wel enkele leuke dingetjes gekocht en al eens getest. Lees verder om meer te weten over mijn beauty aankopen.

Bol

Aussie – Aussome volume shampoo & conditioner

De shampoos van Aussie ruiken overheerlijk, mijn favo geur van Aussie is die van de miracle shine collectie! Ik heb het merk leren kennen via andere beautyblogs en toen ik in Cardiff studeerde heb ik voor het eerst shampoo van Aussie gebruikt. Ik was verkocht! Wat een heerlijk merk! In Cardiff, waren er altijd wel deals te scoren bij ofwel boots, tesco of superdrug. Toen ik naar huis moest heb ik dan ook een voorraad aangekocht, want dat is in ons Belgenlandje niet te koop (ik ga hiervoor eens protesteren, of staken? :p ).

De volume shampoo en conditioner geven mijn haar nu niet bepaald meer volume, maar het maakt mijn haar zacht en het klit veel minder snel!

Aussie – 3 minute miracle Frizz Remedy deep treatment

Ik heb al verschillende deep treatment conditioners van aussie gebruikt, maar deze nog niet. Is dit de holy grail?

Frizz remedy? I don’t think so… Ook deze conditioner kan mijn frizzy haar niet aan.. Nuja, mijn haar is gewoon altijd frizzy, en zeker met dit vochtig weer is er niets aan te doen.

Bij bol.com was er een deal, 2+1 gratis. Ik betaalde € 15,5

Katy perry parfum 100 ml

Deze Katy Perry parfum heb ik al eerder besproken (Oktober Favorieten). Ik heb al een flesje van 30 ml opgebruikt en had al een tweede gekregen voor Kerst. Ik blijf er gewoon complimenten over krijgen, vriendinnen zeggen al dat dit mijn signature scent is.

Toen ik zag dat bol een deal had op parfums tijdens moederdag, zag ik ook deze van Katy Perry staan. € 22 voor een fles van 100 ml. Ik heb niet getwijfeld en het meteen gekocht! Ben er ook weer superblij mee!

Sephora

Tijdens een dagje shoppen in Rijsel mocht de Sephora niet ontbreken! Wat een leuke merken hebben ze hier. Ik heb enkele musthaves mee. Een eerste is de “Better than sex” mascara van Too Faced. Ik heb hiervan de mini versie gekocht, mascara droogt toch snel uit.
Een tweede mini is de oogschaduwbasis van Urban Decay
Beide producten kwamen al eens voor in de favorieten van Lisa. Ze behoren zeker ook tot mijn favorieten!

Ook heb ik maskertjes gekocht, geen idee waarom, het leek me leuk. De oogpads heb ik al gebruikt, persoonlijk merk ik geen verschil, maar het is wel leuk en verfrissend op het moment zelf.

HEMA

Hier kon ik het niet laten, ook al zijn de prijzen omhoog gegaan (4,75€ in België). Ik kocht de soft matt lipbalm in de kleur 15. Leuke felle kleur, ideaal voor de zomer ;)

Zo dit was mijn shoplog. Hopelijk vond je het leuk om te lezen ;)

Cheers!

3 gedachtes over “Beauty haul | bol, Sephora & HEMA

Geef een reactie

